Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, September 01, 2009

Art Pieces #35 - Flower Power

The challenge #35 on Art Pieces ends tonight, and I have finally decided that I will have a go. I've stamped some flowers both in red and green on a piece of light green cardstock. The letters are stamped on a strip of white cardstock and then cut apart and glued on the ATC. Around the flowers I've written the words 'Peace' and 'Love', and around the edges I've drawn some X's and O's. This was a quick and easy ATC to make. :)

Jeg bestemte meg plutselig for å bli med på utfordring #35 på Art Pieces som varer til midnatt i natt. Jeg stemplet noen blomster i rødt og grønt på en lysegrønn kartongbit. Rundt omkring har jeg skrevet ordene 'Peace' og 'Love'. Bokstavene i ordene 'Flower Power' er stemplet på en hvit kartongstripe og så klippet fra hverandre etterpå og så limt på ATC'en. Rundt hele kanten på ATC'en har jeg skrevet mange X'er og O'er. Hele saken gikk raskt og enkelt å lage. Kristin :)

No comments: