Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, September 08, 2009

Art Pieces - Dreams

Art Pieces challenge #36 was Dreams. I've downloaded a picture from Shabby Chic Papirskatter and used on my ATC. The little angel is so cute, don't you think? I've put on some blings on and stamped a text on the background/cardstock, and a corner swirl, and the word 'dream'. Then I've made some fake stitches around the edges. That's all.

I Art Pieces' utfordring nr. 36 er temaet Drømmer. Jeg lastet ned et bilde fra Shabby Chic Papirskatter og brukte det på min ATC. Den lille engelen er jo bare så helsøt, ikke sant? Ellers har jeg limt på tre smykkesteiner, og så stemplet bakgrunnsteksten, swirl-hjørnet og teksten 'Dream'. Og så har jeg tegnet noen falske sting rundt kantene. Det var så enkelt som det :)This is a short blogpost today. I'll try to finish a card for a friends birthday today so I'm a bit in a hurry. :) Thanks for looking.

Det blir bare et kort innlegg idag. Jeg holder på å gjøre ferdig et kort til en venn som har bursdag i dag så jeg har det litt travelt. Takk for at du tar deg tid til å kikke innom bloggen min :)


Kristin ;)

4 comments:

Heidi said...

Takk for den koselige kommentaren i bloggen min:-)

Nydelig ATC!

Heidi

Inger Marie said...

Nydelig Atc Kristin :)
Ha en flott dag
God klem

brenda said...

Beautiful work Kristin and some great projects on your blog.

B x

Lene Aase said...

Så utrolig nydelig ATC!!!