Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, September 17, 2009

ATC swap

Gunn Marit has an ATC swap on her blog. If you want to join there's still some days left. Please read more about it on her blog here. The theme is friendship and that's why I have used old photos with friends on. I have downloaded the pictures from Heidi's blog Shabby Chic Papirskatter.

I have made more than the five I'm supposed to because I really want to keep some for myself.


Gunn Marit har en ATC swap i bloggen hennes. Ønsker du å delta så er det noen dager igjen før fristen går ut. Gå til bloggen hennes og les mer om det, her. Temaet for swap'en er Vennskap, og derfor har jeg brukt noen flotte bilder av venner. Bildene er lastet ned fra Heidi's flotte blogg, Shabby Chic Papirskatter.

Jeg har laget flere enn de fem vi skal lage til denne swap'en, men jeg ønsker å beholde noen av dem selv.








Have a great day.

Ha en super dag videre.




Kristin :)

5 comments:

Hildegunn said...

Nyyyydelige ATCer!
Flotte farger og lekre motiv!

Dot Scrap said...

Hvor er de skønne og flotte Kristin.
Dejlige motiver og skønne farver og jeg er vild med blonderne.

Heidi said...

Tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min. Nydelige ATCer!! Heidi

Pia said...

wow sååå flotte vintage atc kort

Linda said...

flotte og nydelige ATC'r!!