Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, September 16, 2009

Autumn coloured card / Høstfarget kort

I've made a card for a friend and I've used autumn colours all over the card. I want to enter this card to A Spoon Full of Sugar's challenge #69 - Autumn inspired projects.

Jeg har laget et kort til en venn og jeg har brukt høstfarger på hele kortet. Jeg ønsker å delta i A Spoon Full of Sugars utfordring nr. 69 - Høstinspirerte prosjekter.

The image is Belles 'n Whistles lovely stamp. Isn't Belle cute sitting on her stool with her teddy? I coloured her with Distress Inks.

Motivet er et stempel fra Belles 'n Whistles. Er ikke Belle søt der hun sitter på krakken med teddyen sin? Jeg har fargelagt motivet med Distress Inks.

All papers from my leftover box. The white flowers are made of felt.

Alle papirer er fra resteboksen min. De hvite blomstene er laget av filt.

I've read on ABC Challenges' blog that they are looking for new DT members, and I would love to be on this team. I haven't had the time to join them every week, but I've always loved to try to fit their challenges into my schedule every now and then.

Jeg har lest på ABC Challenges sin blogg at de søker etter nye DT medlemmer, og jeg kan virkelig tenke meg å bli en av dette teamet. Jeg har ikke hatt tid til å delta i utfordringene hver uke, men jeg har alltid likt å prøve å få det til nå og da.

I don't think I can describe my cardmakingstyle, but maybe Clean and Simple is the style closest to the truth. I'm not very good at using to much stash on my cards, but I like to pay attention to details.

Jeg vet ikke helt om jeg kan beskrive kortlagestilen min, men Clean and Simple (enkelt og greit) er kanskje den beskrivelsen som kommer nærmest. Jeg er ikke noe flink til å putte for mye pynt på kortene mine, men jeg liker å konsentrere meg om små detaljer likevel.






Well, I'm supposed to show three of my favourite cards, but I don't know if I've got any favourite cards. It's like choosing which of my children I like best. But I can show you two more cards!! Like this christmascard (click on the link), and this weddingcard. Together with the card in this post I have showed three Kristin-made cards :)

For å søke på den DT-jobben må jeg vise dere tre av mine favorittkort, men jeg tror ikke jeg har noen favoritter. Det blir liksom som å velge hvilket av mine barn jeg liker best. Men jeg kan vise to kort til!! Som dette julekortet (klikk på linken), og dette bryllupskortet. Sammen med kortet i dette innlegget så har jeg vist fram tre Kristin-lagde kort :)

I hope you all are doing great and that your day will be a good one :) Thanks for looking. Bye!

Da håper jeg at dere alle har det bra og at dere får en flott dag :) Takk for at du kikker innom her. Hadet!

Kristin :)

4 comments:

Rosette said...

WOW!! Kristin, I see you finally got this babe :)) It's wonderful my friend.. you have done an amazing job :))

Big hugs, and I hpe to see more BnW here very soon :))

debby4000 said...

Oh this is gorgeous, beautiful job with the image and great colours.
luv
Debby

Vicky (Angeldrummer) said...

On behalf of the ABC team thank you for entering the design team call - good luck

Vicky x

Janne said...

Så søtt motiv;) Flott fargelagt! Lykker til med søknaden;D