Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, September 12, 2009

Christmascard - JCBC #44

I know, I know, you are tired of seeing my christmascards!!! But it feels really great to show you yet another christmascard. I now have 34 or 35 card in my box, and there's still more than 3 months before christmas eve. Yuhuuu!!

Joda, jeg vet at dere nå er lei av a se julekortene mine!!! Men det er bare så utrolig herlig å kunne viser fram nok et julekort. Jeg har nå 34 eller 35 kort i boksen min, og enda er det over 3 måneder igjen før julaften. Hurra!!!

My snowman is a stamp I borrowed from a friend. I think it's really cute. I've coloured it using colouring pencils. The big snowflake and the one behind the snowman and the one in the lower left corner are Spellbinders dies. I've decorated with some gems. The snowflake on top of the big one is a button from my stash. The papers and cardstock are all from my stash. The offwhite one with the text on is a gift wrapping paper stamped with a textstamp from KH Design. The checked one is also gift wrapping paper. The textstamp in the lower right corner is from Panduro.

Snømannen på kortet mitt er et stempel jeg har lånt av en venninne. Jeg syns den er kjempesøt. Jeg har fargelagt med fargeblyanter. Det store snøflaket, det bak snømannen og det nederst til venstre er stanset ut med Spellbinders dies. Jeg pyntet med noen diamanter fra lageret mitt. Jeg fant papir og kartong i skuffen med rester. Det offwhite papiret er fra en gavepapirrest. Jeg har stemplet med et tekststempel fra KH Design. Også det rutete papiret er en gavepapirrest. "God jul"-stempelet er fra Panduro. Inside I've used a textstamp from Papirgleder and a snowflake-stamp from Ladybug & Friends.
På innsiden har jeg brukt et tekststempel fra Papirgleder og snøfnuggstempelet er fra Ladybug & Friends.
On the back I've put my personal stamp from Scrapmagasinet. The snowmen are punched out using a EK Success-punch.
På baksiden har jeg brukt et personlig stempel fra Scrapmagasinet. Snømannen er stanset ut med en EK Success-punch.

We have a lovely weather today. The sun is shining and the temperature is quite pleasant right now. When I walked my dogs this morning I could feel the crisp air and it felt so good. I love autumn!!
I dag har vi nydelig vær. Solen skinner og temperaturen er faktisk ganske behagelig. Da jeg gikk tur med hundene i morges kjente jeg at luften er skikkelig spiss og det føltes så utrolig deilig. Jeg elsker høsten!!
Have a great Saturday. Thanks for looking.
Ha en kjempeflott lørdag, og takk for at du kikker innom bloggen min :)
Kristin :)

4 comments:

Beata Ewa said...

Dine julekort er kjempeflotte, originale og elegante!
jeg er overhodet ikke lei av å se på de!

Ha en flott helg!

Pia said...

så nydeligt med lækre farver og detaljer

eba said...

Å, du er flink. Det er jo bare 3 1/2 mnd til jul. Får sette i gang jeg også... ;) Takk for inspirasjon!

Gry-Heidi said...

Kjempenydelig julekort, Kristin ! Koselig motiv! Så flink du er som har klart å lage så mange allerede... jeg har lagd to jeg:o)
Ha en fin ny uke :o)

Klem, Gry-Heidi