Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, September 22, 2009

Merry Christmas with Tilda / God jul med Tilda

On Roses on Paper's new challenge they want us to do some stitches on our cards. It doesn't have to be the real thing, faux stitches will be just fine. And I must say that this challenge suits me well!! I'm quite good at doing faux stitches and I have done a lot of them on this card :)
On Roses on Paper's blog you can actually use several types of stamp brands and Magnolia is one of them. Lucky for me I had this image already coloured and ready to use. Isn't Tilda cute with her wreath in her hands?

Roses on Papers nye utfordring så ønsker de å se sting på kortene våre. Det behøver ikke å være skikkelige sydde sting, for tegnede sting vil også bli godtatt. Og jeg må jo si at denne utfordringen passer meg perfekt. Jeg lager tegnede sting på nesten alle kortene mine, og dette kortet er ingen unntak. :)
På Roses on Papers blogg kan man bruke forskjellige typer stempler og Magnolia er et av dem man kan bruke. Heldigvis for meg for jeg hadde dette stempeltrykket av Tilda liggende ferdig fargelagt. Er ikke Tilda søt der hun står med kransen i hendene kanskje?
I used the sketch #26 from Just Christmas and Birthdaycards to make the front of this card.

Skissen jeg har brukt til å lage framsiden er fra Just Christmas and Birthdaycards nr. 26.




Hope you are doing fine. Thanks for looking.
Håper at alt er vel. Tusen takk for at du kikket på bloggen min.

Kristin :)

9 comments:

Dot Scrap said...

Super smukt og lækkert kort.
Dejlige detaljer og skønt papirvalg. Tilda er farvelagt smukt.

Pia said...

wow såååå nydeligt julekort, lækre farver

Iris said...

Oh this is just super cute! It's one of my fav Christmas images! Thanks for playing with us at ROP and good luck.

Hugs,
Iris

Enfys said...

This is beautiful Kristin, and your faux stitches are so even, mine always look all wobbly...
hugs
En xx

Petunia said...

Klart jeg kan hjelpe deg med Flickr, men siden det er ABC dag fra i kveld og all min tid i ettermiddag går med til å lage eget innlegg og innledningen på ABC bloggen, så er det litt travlelt kan man si. Jeg gir deg en lyd i morgen kveld eller lørdag:)

Maya said...

Nyydelig julekort,Kristin!
Og Tilda er så lekkert malt og så blir det så stilig med tegnede sting (og mye enklere enn med symaskinen! *fnis*)
Herlig kort!

Ha ei flotters helg,
klem fra Maya :)

Rosette said...

Ehat a cute Christmas card sweetie.. I'm so glad you got to play and join in the fun :) Big hugs sweetie xx

debby4000 said...

Adorable card, beautiful image and papers, fab work inside too.
luv
Debby

cats whiskers said...

OMG this is a truly stunning card, what agorgeous image and so beautifully coloured. hope you are well sweetie
Hugs Jacqui x