Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, September 26, 2009

Scrapping the music - på norsk celebrates

Scrapping the music (on Norwegian) celebrates 60000 visitors by giving away a candy. STM is a blog with tons of fun challenges. I love all the songs they want us to scrap. My problem is the time. Before I have an idea what I want to scrap the challenge is already finished. I'm not very in to the scrapping LOs, as I'm very into cardmaking. I know I can make cards on STM as well as LOs, but it's not easy to include any specific words on the cards I'm making.
If I was to chose one song to use on STM I would love to take any song from Bjørn Eidsvåg. His lyrics are great (you have to understand Norwegian of course). If I have to chose only one of his songs I think "Berre ein mann" would be fun to scrap. Scrapping the music - på norsk! feirer at de har hatt 60000 besøkende i bloggen ved å gi bort noen godbiter. STM er en blogg med utrolig mange flotte utfordringer. Jeg sjekker alle utfordringene og planlegger å gjøre dem. Men problemet er at tiden ikke er på min side. Før jeg får gjort noe med utfordringene er de allerede ferdige. Jeg er liksom ikke så inne i å lage LO'er fordi jeg lager for det meste kort. Og ja, jeg vet at jeg kan lage kort til STM utfordringene, men jeg er ikke helt inne i det å bruke slike ord/setninger på kortene mine.
Hvis jeg kunne få velge en sang for å ha på STM utfordringene så ville jeg ha valgt nesten hva som helst av Bjørn Eidsvåg. Tekstene hans er flotte. Hvis jeg må velge en spesiell sang så tror jeg at "Berre ein mann" vil være morsom å lage LO av.

Have a great Saturday.

Ha en fortsatt flott lørdag.



Kristin :)

No comments: