Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, October 30, 2009

Birthdaycard

This is a new birthdaycard. I've not been in a cardmaking or crafting mood lately and it was not with an ease that I sat down the other day to make this card. I've found that it is very easy to make the criss-cross cards, because they are so special that I don't have to decorate them a lot. That means it's faster to finish up the card. :)

Her er et nytt bursdagskort fra meg. Jeg har jo ikke akkurat vært i noe kortlagingshumør i det siste så det var ikke akkurat så veldig morsomt å måtte sette seg ned for å lage denne kortet. Jeg har funnet ut at criss-cross-kort er veldig enkle å lage ettersom de er så spesielle i seg selv at jeg ikke behøver å dekorere dem så mye. Det betyr at de er raske å bli ferdige med også. :)

Birthdaycards for men or boys are what dissappears first in my cardbox. I have two sons which have, of course, boy friends and when they go to a birthdayparty it's normally for a boy :) So whenever I have to send a card myself to a man or a boy I haven't got any suitable card in my box. This is the reason for making this card. My brother will have his birthday next week and I only had girls' cards in my cardbox.

Bursdagskort til menn eller gutter er det som forsvinner raskest fra kortboksen min. Jeg har jo to sønner som har, ganske selvfølgelig, en del guttebursdager de skal gå i. Derfor får guttekortene bein å gå på ganske raskt. Men når jeg selv skal sende kort til en mann eller gutt jeg kjenner så har jeg plutselig ikke noe passende kort lenger. Dette var grunnen til at jeg måtte sette meg ned og lage akkurat dette kortet. Broren min har bursdag i neste uke nemlig og i kortboksen min hadde jeg bare jente-kort. :)






This is the tag inside the card.


I hope you all are doing well. It's really cold here now.  I just can't seem to be able to adjust the heat at work so I've had some freezing moments lately. The other day I was really cold after sitting several hours at work. It took me hours to get my feet all warmed up again. On top of being cold I've had some reactions in my body to the flu-shot I got on Wednesday. Since we've got this flu pandemia going on and I've got asthma I could have a vaccination. Hopefully I won't have the real thing this way.

Jeg håper at dere alle har det bra. Her er det skikkelig kaldt nå. Jeg har ikke helt klart å finne ut av varmeovnene på jobben, noe som har ført til skikkelig kalde stunder der i det siste. Her forleden dag så ble jeg så utrolig kald etter mange timer på jobben. Jeg brukte mange timer for å få opp varmen i beina igjen etterpå. På toppen av det hele så har kroppen min en reaksjon på svineinfluensavaksinen jeg fikk på onsdag. Ettersom jeg har astma og på den måten er innenfor risikogruppen så fikk jeg vaksinen så tidlig. Nå krysser jeg selvsagt fingrene for at jeg ikke får selve influensaen.


Kristin :)

7 comments:

Marte said...

Takk for kommentar! :) Kortet ditt ble kjempebra! Du må lære meg å lage criss cross kort altså!! :) Neste gang? Skal jeg ta med vifteovn? ;)

milli said...

For et nydelig kort du har laget! Likte så godt detaljen med fuglen, og så fint som fargene matcher!!

Klem fra
Camilla

Dawn said...

Hi Kristin
thanks for stopping by, loke you I have not been crafting so much or blog hopping, my mojo has flown away for some time.
Love your card and the colours too, such a cute birdie¬!!

hugs
Dawn
x

Inger Marie said...

Hei snuppa så kjekt at du besøkte bloggen min igjen...happy!!!
Nydelig kort og for en herlig liten fugl.
Nydelige høstbilder du viser også.
Ha en flott helg!
God klem

Hege-Annie Simonsen said...

Herlig, kjempeflott kort!! Liker fuglen veldig godt! :)
Satser på at du holder deg frisk!!
Mange varme klemmer fra Hege

Louise Forsyth said...

This is gorgeous!!! Love the shimmery cardstock and the little bird is so cute.

cindy said...

Love how you used this patterned paper.
http://cardsformen.blogspot.com/