Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, October 21, 2009

People in focus / Mennesker i fokus

On Fotoverden there is a competition right now, People in focus - Black and white. This picture is taken in Vigelandsparken in Oslo.

Fotoverden er det en konkurranse akkurat nå som heter Mennesker i fokus - Svart/hvitt. Jeg tok dette bildet i Vigelandsparken i helga.

Have a nice day.

Ha en flott dag videre.
Kristin :)

10 comments:

Evami said...

SÅ flott bilde,staute både de i stein og de av kjøtt og blod:)

Mona Underdal-Loktu said...

Cool! :-)

ninabakke said...

Så kult da! :)

Takk for at du deltar

Merete said...

Så stilig:)

Merete said...

Så stilig:)

Linda said...

Kult!!=)

Lene said...

Så morsomt bilde. Og så er det enda en grunn til at jeg smiler stort når jeg ser nettopp denne statuen. En gang jeg var der, sto det menlig en liten gutt (3-4 år) oppå den ene. "Mamma, mamma," ropte han "jeg står på p..ken til mannen..." Mora rødma, og mange med meg klarte jo ikke å holde latteren tilbake ;)

Arya said...

Flotte gutter alle sammen!

Line said...

Knallflott bilde av staute karar i både stein og av kjøtt og blod;9)

Kriztella said...

Takk for kjempefint bidrag til konkurransen. Veldig hyggelig at du deltar, og delta gjerne neste gang også.

Kriztella for fotoverden.blogspot.com