Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, October 06, 2009

Still alive

I haven't been blogging a lot the last week. Mr Mojo has left me and I'm kind of feeling empty in my head. I really hope my dear Mojo will be back soon. In the meanwhile I hope you will find some pleasure in looking at my cute dogs. This picture was taken some weeks ago outside our friends' cabin.

Jeg har ikke blogget så mye den siste uken. Hr Mojo (les: inspirasjonen) har forlatt meg og jeg føler meg en smule tom i hodet. Jeg håper selvsagt at min kjære Mojo vil komme tilbake snart. I mellomtiden håper jeg at dere kan kose dere med å se på mine nydelige hunder. Dette bildet ble tatt for noen uker siden utenfor hytta til noen venner.


IMG_6853[1]

Frøya and Ranja


Kristin :)

3 comments:

Angella said...

Unnskyld viss jeg er dum nå, men er Mojo hunden din?... Er den blitt borte? Hvordan og hvor?

I så fall er to nydelige hunder du har avbildet:)

klem
Angella

Angella said...

Haha...nå ler jeg godt.
Det var bra jeg fikk oppklart dette:)

klem Angella

Camilla said...

De er utrolig flotte!!! Kjenner at jeg savner huskyen min nå..!
Så flott å se dem ute i naturen i sitt rette element!
Ha en fin dag!
Klem, Camilla.