Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, November 26, 2009

Birthdaycard for a 13 year old boy

This is the card I made for my eldest son when he turned 13 last week. Ever since I bought the Celebrating foxes-stamp from Whiff of Joy he has said he wanted this on his birthdaycard.


Since he turned 13 I had to put this number on the card. I also put some wise words on the card.


This is the back of the card.


This is the back or maybe the inside.


This is how the card looks fully opened from one side...


...and the other side.


This is how it looks from the top.


The reason for making a card like this was that I'm kind of tired of making the usual 6" square cards, plus I wanted to make a quicker card. Hehe! It really took me hours to finish the card, because suddenly I had 6 pages to decorate, not only 4!! But it was fun to make it and my son was happy.

Someone ordered a card from me today, and he wants to pick up the card tomorrow. That means I have to make the card now! So off I go! To the craftsroom!


Thanks for looking, have a great evening.

Kristin :)

2 comments:

Marte said...

Takk for det min venn. Klar jeg ble nysgjerrig! Nå har du bare å si det... :) send meg mail eller sms eller noe - for nå dør jeg av nysgjerrighet!!!

Jørgen sitt kort er jo også stilig, du har dreisen på guttekort altså! Jeg har noe å lære der...

Sakkalo said...

Så flott kort, Kristin - jeg skjønner at sønnen din ble fornøyd. Har lyst til å prøve et tilsvarende kort selv.
Håper det går bra med deg og butikken, lenge siden jeg har vært innom nå. Har hjulpet til med flytting av Gillers Hus og litt i etterkant også («butikksjef» i Hildegunns fravær) - så jeg holder meg oppdatert på papirer og nye produkter. Vi ses sikkert en dag!
Sakkalo