Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, December 02, 2009

Another christmascard









Yes, it's another christmascard! Also this card is made for the christmas bazaar my boys' school band is holding this week-end. I have actually thought maybe I should just buy all the cards I give to the bazaar. They (the band) get their money and I get some more cards to send to friends. :) Smart?!

We have got even colder weather today than yesterday. Minus 8 degrees Celsius!! COLD!

Have a great day, and thanks for looking.

Hugs, Kristin :)

3 comments:

milli said...

Så flott julekort! Likte fargene kjempegodt og så søte detaljer!
Klem fra
Camilla

Gry-Heidi said...

Hei Kristin :o)
Her har det kommet masse flott siden sist jeg var innom! Nydelige julekort! ..... og
Gratulerer masse med dagen !! Håper du får en toppers dag, og masse gaver :o)))

Klem, Gry-Heidi :)

Hege-Annie Simonsen said...

Hei Kristin!!

Tuuusen hjertelig takk for julekortet jeg fikk fra deg i dag!! Sååå gjennomført og flott dekorert kort!! Blir så rørt, hver gang jeg mottar noe sånt, fordi jeg vet hvor mye tid det kan ta å lage sånne gjennomført pyntede kort!

Her var jeg på vei selv til postkontoret for å få unna siste rest av årets julekort, men måtte bare kapitulere pga hodepine og bli hjemme i stedet.. Da får jeg sende på mandag, hvilket betyr at det er mulighet for at det blir romjulspost på noen "i verste fall". Kort er iallfall på vei, snart! :)

Jeg ønsker deg gode dager fram mot selveste julaften. Det blir vel lite blogging nå. Selv om jeg har vært ivrig med hobbyen siste uka - det er den beste måten jeg slapper av på, når jeg kan, selv når hodepinen tynger fra tid til annen (altfor ofte, desverre..).

Godklemmer i vinterkulda - her har vi endelig fått snø, det tok sin tid før den dalte ned fra "sitt skjul"!.. Hilsen fra Hege