Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, January 25, 2014

Enkelt kort til 7åring

 
Da jeg laget de foregående kortene så var jeg i siget med å lage enkle kort, og da jeg ble invitert i bursdag til en gutt som ble 7 år så ble det nok et enkelt kort. Nok en gang ble det restepapir-lapper. Og litt blanke sølvstjerner symboliserer de 7 årene.
 
 
 
Heller ikke dette kortet ble dobbeltsidig. Det er litt rart å ikke pynte flere sider, men det er veldig kjekt å bli ferdig bare etter to :-)
 
Det er deilig å få vist fram disse bildene av gamle kort. Det viser at jeg ikke har helt ligget på latsiden selv om jeg ikke akkurat har vært noen superflink blogger. Nå har jeg planlagt flere blogginnlegg de neste dagene, så da kan det hende at jeg husker på å oppdatere bloggen min før det har gått et halvår! :-)
 


No comments: